< Windows


De KaraFun Player reageert niet meer wanneer ik titels offline synchroniseer



Heel af en toe blokkeert de KaraFun Player wanneer je bestanden offline synchroniseert (of gebruikmaakt van synchronisatie van de catalogus met een pro-abonnement).

Hoewel meerdere factoren deze situatie kunnen verklaren, is hier een lijst met mogelijk oplossingen voor je probleem.

  1. Klik met de rechtermuisknop op het icoontje van KaraFun Player en klik op Eigenschappen. Zorg ervoor dat onder het tabje Compatibiliteit niets is aangevinkt.
  2. Controleer of er voldoende ruimte vrij is op de harde schijf voor het installeren van de software
  3. Verzeker je ervan dat je computer krachtig genoeg is (check daarvoor de minimale configuratievereisten)
  4. Controleer of de KaraFun Player en de cache-map op dezelfde schijfpartitie staan als Windows


Als het probleem aanhoudt, aarzel dan niet om ons per email te benaderen, we zullen dan ons uiterste best doen je verder te helpen.

Vond je deze uitleg behulpzaam?




Laat een reactie achter

Geef als eerste commentaar hierop
Log in om een reactie achter te laten.

Vond je geen antwoord op je vraag in het Helpcentrum? Neem contact op met ons team om de vraag te stellen.