Om uw kaartinformatie bij te werken, ga naar de “Mijn account bekijken”-pagina en vervolgens naar het tabblad "Mijn abonnement":
- Klik onder de sectie "Betaalmethode" op "Kaartgegevens bijwerken."
- Voer de nieuwe kaartinformatie in en bevestig.
Op de datum waarop uw abonnement wordt verlengd, wordt de nieuwe kaart gebruikt.
Als er momenteel geen kaart aan uw account gekoppeld is:
U moet wachten tot uw abonnement afloopt (bekijk de datum hierboven onder KaraFun Maandelijks Abonnement) voordat u zich kunt aanmelden voor automatische verlenging.
Wanneer er geen actief abonnement is, kunt u zich opnieuw aanmelden en de betaling met een nieuwe kaart verwerken. De kaart wordt opgeslagen voor verlenging, maar u kunt deze op elk moment verwijderen en uw abonnement annuleren door uw kaart te verwijderen.
Let op: dit is alleen geldig als u uw abonnement direct op onze website heeft betaald.
Als uw abonnement wordt betaald via Apple's App Store, Google's Play Store of Paypal, moet u uw betaalmethode direct op deze platforms bijwerken.