Hoe kan ik mijn betaalpas / credit card informatie bijwerken?

Als u al een kaart aan uw account gekoppeld heeft:
Om uw kaartinformatie bij te werken, ga naar de “Mijn account bekijken”-pagina en vervolgens naar het tabblad "Mijn abonnement":
  1. Klik onder de sectie "Betaalmethode" op "Kaartgegevens bijwerken."
  2. Voer de nieuwe kaartinformatie in en bevestig.
Uw abonnement loopt door tot de verlengingsdatum (u kunt deze datum bekijken onder “KaraFun Maandelijks Abonnement").

Op de datum waarop uw abonnement wordt verlengd, wordt de nieuwe kaart gebruikt.

Als er momenteel geen kaart aan uw account gekoppeld is:
U moet wachten tot uw abonnement afloopt (bekijk de datum hierboven onder KaraFun Maandelijks Abonnement) voordat u zich kunt aanmelden voor automatische verlenging.

Wanneer er geen actief abonnement is, kunt u zich opnieuw aanmelden en de betaling met een nieuwe kaart verwerken. De kaart wordt opgeslagen voor verlenging, maar u kunt deze op elk moment verwijderen en uw abonnement annuleren door uw kaart te verwijderen.

Let op: dit is alleen geldig als u uw abonnement direct op onze website heeft betaald.
Als uw abonnement wordt betaald via Apple's App Store, Google's Play Store of Paypal, moet u uw betaalmethode direct op deze platforms bijwerken.

Vond je deze uitleg behulpzaam?

icn Comment black

Laat een reactie achter

Log in om een reactie achter te laten.


Vond je geen antwoord op je vraag in het Helpcentrum? Neem contact op met ons team om de vraag te stellen.