Wij zijn er voor jou! Stuur gerust suggesties, feedback, verzoeken (het goede, het slechte en zelfs het lelijke) door. Jouw mening telt!" Controleer of het ingevoerde emailadres correct is - we kunnen je niet antwoorden als het verkeerd is ingevuld.
Klik hier om je wachtwoord te resetten
Let op: als je geen nieuw wachtwoord per mail hebt ontvangen, check dan je spambox.
U kunt uw informatie en voorkeuren aanpassen via uw "Mijn gegevens" tabblad op de pagina "Mijn account bekijken".
Weet je zeker dat je je account wilt verwijderen?
Het verwijderen van je account is onomkeerbaar, wat betekent dat je alle afspeellijsten en favorieten die je hebt aangemaakt, verliest. Bovendien zullen nummers die je via de Community-functie of de Community Studio hebt toegevoegd, ook worden verwijderd.
Als je hiermee akkoord gaat, kun je je account verwijderen door contact op te nemen met ons ondersteuningsteam, via de knop "Neem contact op met ons team!" onderaan de pagina, of via de "Account verwijderen" functie onderaan de "Mijn gegevens"pagina" .
U kunt de status van uw abonnement hier controleren Als u geabonneerd bent maar geen nummers kunt afspelen, zorg er dan voor dat u bent ingelogd op het juiste KaraFun-account.
Als de nummers nog steeds niet volledig worden afgespeeld, probeer dan uw apparaat opnieuw op te starten, uit te loggen, weer in te loggen en opnieuw af te spelen.
Mocht u uw wachtwoord willen wijzigen, dan kunt u dat hier doen
Als u direct via onze website heeft betaald: Log gewoon in en ga naar "Mijn account", klik vervolgens op "Abonnement en betalingen beheren". Eindig door te klikken op "Mijn KaraFun abonnement beëindigen". Als u via een andere bron heeft betaald: (zoals de App Store van Apple of de Google Play Store) U moet het abonnement annuleren via de dienst waarmee de betaling is gedaan, of u kunt contact opnemen met hun supportteam voor verdere hulp.
We kunnen alleen betalingen via MasterCard, Visa en PayPal accepteren.
Andere wijzen van betalen (inclusief Visa Electron) worden niet ondersteund.
Selecteer alsjeblieft de juiste betaalmethode.
Als dat het geval is, kan er een probleem zijn opgetreden. In dat geval verzoeken we je om contact op te nemen met ons supportteam.
Als u al een kaart aan uw account gekoppeld heeft: Om uw kaartinformatie bij te werken, ga naar de “Mijn account bekijken”-pagina en vervolgens naar het tabblad "Mijn abonnement":
Je KaraFun reçu's kunnen worden gedownload of afgedrukt door naar “Mijn account” te gaan.
Microfooningang wordt momenteel alleen ondersteund op iOS en macOS. Als u een ander apparaat gebruikt, kunt u uw microfoon niet gebruiken.
Op een Mac/iOS kunt u uw microfoon aansluiten en vervolgens op de knop "Mixer" klikken om het volume te regelen en effecten toe te passen. Als de microfoon niet werkt, kunt u proberen de standaard audio-ingang te wijzigen (alleen macOS). Compatibiliteit met alle microfoonmodellen kan niet worden gegarandeerd.
Voor betere resultaten, of als u een ander platform gebruikt, overweeg dan het gebruik van een externe mengtafel.
We luisteren naar uw verzoeken, klik hier om een verzoek voor een lied aan te maken.
De nummers van KaraFun zijn alleen online beschikbaar (via streaming), dus het downloaden van de liedjes naar je computer is niet mogelijk. Dit komt door de overeenkomsten en rechtenverplichtingen die we hebben met onze partners, artiesten en uitgevers.
Echter, KaraFun biedt wel de mogelijkheid om nummers offline te synchroniseren voor momenten zonder internetverbinding. Dit kan een goede optie voor je zijn, want met een normaal abonnement kun je 1.000 nummers offline opslaan, en met een pro-abonnement kun je de volledige catalogus van KaraFun opslaan.
Als je karaokevideo's wilt kopen en op je computer wilt bewaren, bekijk dan onze partner Karaoke Version. Hier is een link naar de karaokevideo's van Karaoke Version: https://www.karaoke-versie.nl/karaoke/
Onze catalogusselectie hangt af van de overeenkomsten die we met artiesten, uitgevers en onze partners hebben afgesloten. Vanwege bepaalde wettelijke en muzikale rechtenverplichtingen kunnen we niet altijd bieden wat je zoekt. Dit is waarom: https://www.karafun.com/missing-karaoke.html
Je kunt de functie ouderlijk toezicht activeren of deactiveren via "Mijn account", en vervolgens "Voorkeuren". (https://www.karafun.com/my/options).
Wij hebben verscheidene catalogi in PDF en CSV-formaat die zo gedownload kunnen worden van https://www.karafun.com/karaoke-song-list.html
Met het CSV-formaat kun je eenvoudig wijzigingen aanbrengen in de afspeellijst (je kunt deze personaliseren, het lettertype en de lettergrootte wijzigen enz.)
Misschien ben je wel geïnteresseerd in onze afstandsbediening. Dankzij deze feature kun je de hele catalogus doornemen vanaf ongeacht welke smartphone of tablet. Hier vind je meer informatie over het onderwerp: https://www.karafun.com/help/presentation_249.html
Het importeren van je eigen nummers is niet mogelijk met de huidige versie van KaraFun. Dit is alleen mogelijk met de Karafun Player 2, een verouderde versie voor Windows, beschikbaar hier.
Als alternatief kun je ook gebruikmaken van de Community-functies: Hiermee kunnen leden van KaraFun hun eigen bestanden uploaden en delen met andere leden: https://www.karafun.com/my/community.html.
Zo sla je nummers op:
Op KaraFun voor Windows:
Op KaraFun Mac:
Op iOS en Android:
Op Android TV / Firestick TV:
Zo gebruikt u KaraFun met een tweede scherm:
Op Windows:
Op Mac:
Met iOS- en Android-apparaten:
KaraFun biedt de functie Remote control, een exclusieve feature waarmee de app kan worden bestuurd vanaf een webbrowser naar een draadloos apparaat, of het nu gaat om je telefoon, je tablet of welk ander apparaat met internetverbinding dan ook.
Inschakelen van de afstandsbediening:
Schakel de afstandsbediening in en scan de QR-code met je apparaat of voer het internetadres in in de browser van je apparaat (Safari, Chrome, Firefox).
Voer vervolgens een gebruikersnaam in voor deze sessie en je KaraFun app zal alle opdrachten uitvoeren die je vanaf je apparaat stuurt.
Opgemerkt dient te worden dat je KaraFun-app en je draadloze apparaat allebei permanent met internet verbonden moeten zijn.
Het spijt ons dit te horen!
Zou je ons wat meer details kunnen geven? Zo kan ons team snel en nauwkeurig op jouw probleem reageren.
Nog steed niks? Neem contact op met ons team!