It looks like you are browsing from United States. Please select your region for the best experience.
No thank you

Moet ik de offline titels opnieuw synchroniseren als ik mijn abonnement opzeg / weer verleng?

Je abonnement is beperkt en je bestanden zijn offline niet beschikbaar.

Voor onze Android- en Apple-applicaties worden je offline bestanden opgeslagen voor de volgende keer dat je jezelf voor een abonnement aanmeld. De Windows-toepassing vereist dat je de nummers opnieuw synchroniseert, maar maak je geen zorgen, dit gaat sneller dan de eerste keer, aangezien je computer de bestanden in de cache opslaat.

Opmerking: Het verwijderen van de applicatie, updates van je apparaat, of een verandering in je aanmelding (inloggen op een ander account vanaf hetzelfde apparaat) kan ertoe leiden dat je jouw offline bestanden opnieuw moet synchroniseren. Zorg er ook voor dat je voldoende ruimte op je apparaat hebt want elk gesynchroniseerd nummer vereist 5 MB.

Met een Maandabonnement kan je tot 1.000 nummers offline synchroniseren, terwijl onze professionele gebruikers de volledige nummercatalogus offline kunnen synchroniseren.

Vond je deze uitleg behulpzaam?

icn Comment black

Laat een reactie achter

Log in om een reactie achter te laten.


Vond je geen antwoord op je vraag in het Helpcentrum? Neem contact op met ons team om de vraag te stellen.